חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק שני
מחבר:ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:17/04/2024
שעה:14:14:34

בניגוד לטענה שלהם, הם מעולם לא תבעו אף אחד וגם לא הפעילו את חברה הגבייה שהם פונים בשמה מהטעם הפשוט שכל פעולה כזו תחשוף אותם וכפי שאפשר להבין, גם חברת הגביה בה הם "משתמשים" כלל לא קיימת. יותר מאשר הם רמאים, הם פחדנים עלובים וזה משחק לטובתנו.

האתרים מציעים מגוון עצום של מוצרים מקוריים, של מגוון יצרני ענק בתחום ההלבשה וההנעלה, הבשמים והביגוד, וזה לכשעצמו לא סביר בעליל, אין שוק כזה בארץ ולא מדובר בסניף של גורם זר שיש לו באמת יכולות כאלה. בפועל, אין להם בכלל שרשרת אספקה ובמקרים בהם זה מתאפשר הם שולחים ללקוחות זיוף מעלי אקספרס ומשתמשים בפרטי המשלוח כהוכחה לכאורה להשלמת ההזמנה וכך מנסים לבטל את תלונות הלקוחות - הלקוח הזמין אדידס, הלקוח קיבל אדידס, המקרה נסגר לרעת הלקוח.

במקרים בהם הם לא יכולים לספק את שהוזמן הם שולחים מוצר אחר או לא שולחים שום דבר. כאשר המוצר עולה ללקוח 450 ש"ח והוא מקבל במקרה הטוב זיוף מ-AE שעלה 10 דולר כולל משלוח, יש להם רווחיות יפה מאוד גם אם יש אחוז גבוה של ביטולים וזיכויים שהם נדרשים לבצע.

כאשר לקוחות מסרבים לבטל תלונה הם מתקשרים באופן סדרתי ומעיק וצורחים על הלקוחות, שולחים אימיילים והודעות ווטסאפ מאיימות, משתמשים בתז שהם אוספים בחלק מהאתרים כדי לאתר פרטים על אותו לקוח ומאיימים עליו גם בדרך זו.

פנייה לבית המשפט אינה פתרון כי אין את מי לתבוע, גם תלונה במשטרה תהיה חסרת תועלת, לא מדובר בפשע שמוגדר באג'נדה של המשטרה כדורש חקירה. האתר לא מזוהה עם אף ישות ברת תביעה והדרך היחידה להילחם בהם היא לפעול בשלווה ונחישות ובעיקר לא לחשוש, אין ממה.

המשך בפוסט הבא.
17/4/2024 14:14 ישראל נלחמת בהונאות רשת המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד – חלק שני